Alla inlägg under april 2010

Av Elin Berglund - 28 april 2010 17:20

Hejsan!

Idag har jag och Isa varit på storresa till Falun.

Har sett så mycket fina kläder och bara önskar att det ska gå fortare att bli av

med överskottskilona, men det gör det ju inte..

Idag har jag sådan träningsvärk i mina arma lår att jag inte kan gå ordentligt,

haha


Iaf så har jag hittat så mycket, mycket fint som jag är sugen på!

Var tvungen att kika ännu mer på hm när jag kom hem och upptäckte att jag fått rabbat genom medlemsskapet, vilken lycka!


 


Jag hade tänkt mig någonting sådant i sommar;

ljust, ledigt, enkelt men ändå elegant!


Nu ska jag försöka bli av med lite värk och senare åker jag nog in till Fisen och efter det vidare till min pojk :D   

Av Elin Berglund - 27 april 2010 19:19


Hej allesammans!

Har precis avnjutit en härlig räksallad efter en hård dag.
Jag och linnea besökte gymmet idag och tränade som dårar, fick massage i hydrojeten, som är något jag rekomenderar alla! Vi avslutade med att börja på brännan inför sommaren i solariet också   


    


På tal om sommaren så känner jag att jag måste börja förbereda mig seriöst inför beach 2010 nu! Jag börjar nämligen känna mig som den vackra kvinnan på bilden nedanför. Så nu blir det träning, sömn, vatten och härlig, sund mat samtidigt som jag försöker få pojkvännen att sluta äta glass! Det kommer bli en utmaning, för sötnosen lever på glass tror jag  


 


Tänkte ta och lägga mig snart.. 19.30 haha!

Men då orkar jag iaf upp i tid imorgon.

Ah vist ja, imorgon ska vi åka till stora staden jag och Isa whateveryouprefer.blogg.se för ett besök hos tandläkaren och alla butiker.


Nu får det bli godnatt.

/ Elin Berglund  

Av Elin Berglund - 24 april 2010 10:09


Jag vaknade imorse av att solen värmde mitt ansikte, finns det någon härligare känsla? Jag sitter just nu och försöker få mitt huvud att hänga med i svängarna.

Jag måste ju vara klar i huvudet idag eftersom jag ska på 85års kalas med en massa pensionärer, dem som har varit med mig och farmor hela mitt liv och påverkat min barndom possitivt!

Mina änglar.


För tillfället är jag vrång, jag är trött på att alltid ALLTID få lov att ta andras problem men att jag aldrig kan få något tillbaka, att jag aldrig har någon som kan bära min börda ett tag. Så jag har för tillfället stängt av, idag, imorgon och ett tag framöver fokuserar jag endast på 3 saker; mig själv, daniel och mamma. Dem 3 sakerna som gör mig glad idag, just nu för stunden.

Kära vänner ni får inte ta illa upp, ni vet att jag kommer finnas ändå..

Jag måste göra såhär för att jag ska klara av det här och inte bli knäpp.

Jag har stirrat verkligheten i vitögat, jag har insett vad som kan ske...




Av Elin Berglund - 19 april 2010 20:25

  


Fredag:

Jag och min kära fru tänkte att vi skulle hitta på något roligt, vi var helt inställda på att åka till mora men det blev inte av och tur var väl det!

Vi spenderade en liten del av kvällen i staden och sen på soffan (y)

Det var otroligt skönt att vila ut efter en hel skolvecka med förkylning.


Lördag:

Vaknade tidigt men klev inte upp från soffan försen framåt lunch. Mycket skönt att bara ligga och slappa!

På eftermiddagen åkte vi in till Ida och i all hast bestämde vi att vi skulle på maskerad. Halvklara åkte vi till "Bodegan". Kvällen slutade tidig då jag, anna, d och o bestämde oss för att vi hade trist och åkte hem och kikade på fullfrys restn av natten.


Söndag:

Spenderade hela söndagen med d, kikade film, tv och åt pizza och myste med Sam.

Den bästa söndagen på länge <3

Av Elin Berglund - 15 april 2010 16:05


Har precis klivit upp ur badet, det behövdes!

Skrubbat och gnuggat hela kroppen så nu är jag extra ren :D
dagen idag, jag lider av bihåleinflamation vilket inte passar bra nu när jag är på träningshumör... Men lite bihålor ska inte stoppa mig!


Vaknade hos anna, åkte till skolan, drack några koppar kaffe, åkte hem.

Ska på ludvika Ms möte och sen ska jag nog hälsa på ISA :D

Onödigt inlägg, i know ;)

Av Elin Berglund - 12 april 2010 23:09


Mystiske man!

Det går inte att tolka dig, det finns inget att läsa mellan raderna.

Du döljer dina känslor trots jag drar i olika trådar.

Jag har aldrig varit med om liknande, kanske är det min nyfikenhet som drar sig till dig?

Men jag blir rastlös, utråkad.

Men jag vill, åh vad jag vill!


Du gör mig beroende på ett oberoende sätt, du förvirrar mig totalt.

Men jag gillar det, jag kan inte "let it go"

Du sätter mig på plats, egentligen är du nog för komplicerad för mig.

Du gör så att jag, mitt riktiga jag, blottas, jag skrattar med hela själen det är inte bara munnen som ger ifrån sig ljud.

Jag öppnar mig, du får mig att prata.

Du får mig att tänka på ett helt annat, mognare sätt.

Du dampar, i like it!


Jag lever för tillfället i en stor förvirring.



 

Av Elin Berglund - 11 april 2010 20:10


Du kom som en främling, helt okänd närmade du dig

Mina ögon vägrade att se, hur kunde jag vara blind?

Men nu vet jag, nu är jag fast

Du måste vara guds skapelse till kvinnan!


Av Elin Berglund - 7 april 2010 10:13

Hej.

Jag ligger och myser och drar mig under täcket och känner att jag verkligen inte orkar gå upp.. Men idag är första dagen på resten av mitt liv så det är dags att finna ett välbefinande och göra kroppen redo för beach 2010!

Så om en liten stund ska jag klä mig och ta med mig hunden ut på en promenad och vänta på att världens bästa mamma ska komma hem så att vi kan åka till mormor.


Jag ska till gymmet ikväll och ordna med medlemskort osv så att jag kan börja komma igång och röra på mig så att all min energi kommer tillbaka igen.

Jag har som tur är Sophia som puschar mig!


Låten är helt underbar.



Det är onsdag idag och det betyder att imorgon är det torsdag och sedan fredag.

På fredag kommer äntligen min efterlängtade pingla hem efter 6 plågsamma veckor i Göteborg!

Ääääntligen<3


 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards