Alla inlägg under februari 2010

Av Elin Berglund - 28 februari 2010 17:49

 


Isa Malm

Har nu lämnat mig ensam i 6 veckor framöver...

Jag gråter blod kan jag lova!

Vad ska jag göra nu? Vem ska jag toka med?
Finns bara en som dig och jag kommer vara så förstörd och knäckt under den här tiden....

Jag saknar dig redan Fisen.

Jag har ungefär EN TRILJON saker att berätta för dig så jag ringer dig later ;)

Jag hoppas med hela mitt hjärta att du får det underbart nu :)


Du och jag mot världen <3

Av Elin Berglund - 28 februari 2010 17:41

 


Rackarns fulingar<3



Kom nyss hem efter en helgalen helg i Vansbro.

Det har varit crazy!

Party, livat, skratt och tårar för vissa precis som det ska, haha.


Jag och Anna åkte iaf i fredags hem till tobias.

Vi satte igång och vi lyckades hinna med att hälsa på tessan och johan i deras nys hem och se en hockeymatch och dansa natten lång!

Igår vaknade vi och mådde inge vidare värst bra men det stoppade inte pojkarna från att dra med mig och Anna på en 7 timmars skotertur, hahah!

HElt klart en värd helg :)

Dessutom träffade vi en skittuff brud på tåget hem, haha.






Jag ska vara stark, inte skämma bort mig själv med lycka som plötsligt kan försvinna. Jag ska ta ett steg i taget, inte ta ut något i förväg.

Vänta, se och hoppas på det bästa.




Hoppas på mysbesök i veckan :)

Av Elin Berglund - 19 februari 2010 12:58

Av Elin Berglund - 15 februari 2010 21:47


Det här är sjukt, riktigt sjuuuuukt!

Men tusan i mig vad jag mår bra, vad lätt allt helt plötsligt blev :D:D:D:D

A men snacka om överdrivet lycklig och fjollig jag är nu :'D


Helt meningslöst inlägg men låter är bra :D

Av Elin Berglund - 14 februari 2010 16:42


 

Ett pirr i magen,

ett leende på läpparna,

en längtan så stor.


Jag känner en speciell lycka inom mig.

Av Elin Berglund - 14 februari 2010 16:39

Utgång för mig och Isa<3


Älskade vän, du betyder allt!

     

                         

Av Elin Berglund - 10 februari 2010 18:21

Det är snart dags för alla hjärtans dag..

Och eftersom jag står här ensam utan partner så har jag väldigt lätt för att sväva iväg i härliga dagdrömmar!

Tänk om verkligheten kunde vara lika underbar, om man kunde få det man söker, den man söker.


Jag har iaf en väldigt konstig känsla i kroppen.

Jag är så nyfiken så jag går i taket snart!
Jag vill utforska, se vart vägen skulle kunna leda mig.


Ovido - Quiz & Flashcards