Alla inlägg under januari 2010

Av Elin Berglund - 27 januari 2010 19:48

  Im gonna go far!

För jag är bättre än alla andra.

Så det så!


Har inget speciellt att skriva faktiskt :/

Jag vill ha bus :D


 

Av Elin Berglund - 27 januari 2010 19:35

Dags att uppdatera med en ny låt och en ny färg känner jag :D


Skid row - wasted time

Av Elin Berglund - 24 januari 2010 20:13

Jag har verkligen bestämt mig för att ta tag i livet nu.

Jag orkar inte må dålig längre.


Av Elin Berglund - 20 januari 2010 16:03


Jag sitter och gråter som ett litet barn när jag hör låten.

Den har alltid påmint mig om hur tacksam jag ska vara för att jag har min bästa vän, Linnea!

Texten stämmer så fruktansvärt bra.

Gång på gång på gång har hon stått ut med en deppig och gråtande Elin och även om jag har betett mig som ett svin mot henne (det har jag) så finns hon där, dag som natt<3


Jag ångrar till tusen att jag tillät oss att glida ifrån varandra, jag hatar mig själv för att jag vart blind och bara såg en sak framför mig.

Jag ska göra allt i min makt för att vi ska få tillbaka det vi hade!


Ingenting kan skilja på oss!

Jag kommer alltid älska och se dig som min syster <3

Av Elin Berglund - 19 januari 2010 19:11

Nu har jag en fråga. Precis som alla andra.

Varför läsa min blogg om du inte gillar den?

Jag gillar den och det är väl huvudsaken?


Folk säger åt mig att skaffa mig en stil för att skorna som jag annonserade ut var fula.. Men grejen är den att jag SÄLJER dem jag använder inte sajer som jag vill sälja. Ett till patetiskt tryne  som älskar att försöka klandra ner på mig, hihi!
Jag tar åt mig av vad mina nära och kära säger, dem är dem enda som kan trycka ner mig i skiten, utomstående idioter som stör sig på mig bryr jag mig absolut inte.



Förövrigt så ligger pappa och snarkar och jag ska gå ut till mamma och äta en semla.

Ska se om jag får sova någon timme i natt, har fruktansvärt mycket att göra, ansvarsfull alkoholhantering, näringslära, samhällskunskap, svenska b. Och så var det ju den där bra boken jag lånade av linnea ;D

Av Elin Berglund - 17 januari 2010 21:21

Jo tacka fan för det.

Hur länge får jag stanna denna gången, det är frågan...

Av Elin Berglund - 17 januari 2010 19:55

Hemskt vad dåligt med besökare jag har..

Beror nog på mina dåliga uppdateringar!
Men jag är inte arg eller irriterad så vad ska jag skriva om? hahah!



Jag trodde iaf äntligen att jag kommit på vad jag vill göra i livet, jag vill läsa astrologi. Men såklart krossades det på en gång. "Det är inget riktigt jobb"

Ta dig i arselet säger jag bara-


Jag är faktiskt ganska irriterad.

Här kommer förklaringen:

Videobloggare -.-

Åååååh skona mig. Så fruktansvärt irriterande.

Dem blir kända pga att folk irriterar sig på dem, jag hoppas verkligen inte att videobloggarna känner sig nöjda med det?

Ska man bli känd ska man väl vara bra på något...?

Jag skulle iaf inte vilja bli känd för att folk skrattar åt mig ;D


"Heeeeejheeeeeej bloggen!

Idag är jag roooooooooooooooosa :D:D:D:D"


Nej död åt videobloggare.


Jag och anna har faktiskt gjort en videoblogg, hahahahah!

Men jag tror inte den funkar -.-


Iaf här är bilder från helgen!


                         

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards